вторник, 14 февруари 2012 г.

Имало едно време

Привет!

Този новосъздаден блог e посветен на историите от телевизионния екран по една проста и ясна причина. Няма да ви занимавам с това как още от малка прекарвах последните минути пред екрана и едва не забравях да тръгна за училище или какви маневри съм измисляла, за да разбера какво ли става по- нататък, и по-по-нататък... Но току-що май го направих. Е, все пак най- вероятно сте свикнали на мъчения от този род, ако сте се впускали за по- дълго в дебрите на сериалите.

Там, където другите намират само забавление без мисъл, на мен ми се привиждат невероятни приключения и богатства. Така че реших да споделя наученото- май е най- ценното, което имам. И дано нечие мнение за сериалите и разказите, до които всеки ден се докосваме през малкия екран, поне за малко се разклати или промени. Също се надявам, че така можете да видите или да накарате някой близък да се отнася различно към любимите ви екранни часове! Може да не звучи важно, но е.
Току-виж решите да споделите и своята история както е тръгнало. А и това е май единствената ми експертна област засега.

Много бих се радвала, ако нещо тук ви озадачи или заинтригува, мили ми читатели, да отделите време и да ми пратите писъмце, било то и от един ред. Кой знае какво може да стане. Всяка история започва различно...

Следва продължение

Няма коментари:

Публикуване на коментар